Suomi Hämeenlinna mitähän sitä töiden lisäksi tekisi ei nää blogit taida olla se vastaus no jokaisella oikeus mielipiteeseensä tai siis täydellistä julkaisua ei taida olla olemassa siis mun mielipide. Enkä välttämättä enään ensi vuonna tänne Vudatus.net kirjoita toi palvelun nimi se voi tarkottaa montaa asiaa kukakoha sen on keksiny on ollu aika älykkö ihminen vudattaa tunteitaan nettiin siis jos salitte tälläiset ei nää tän palvelun tasoo arvostele vaan mä mietin omaa elämää olen netissä mutta savutanko sitä mitä haluan kumma tunne tai fiilis ei musta ammatti blogajaa tainnu tulla siis siksi vaihtoehto työksi kun aina ihminen haluu enemmän mitä jo on siis ystäviä mä etsin myös. No jos ei ketään löydy niin ei se mun päivää täysin pilaa vai miten se teidän muiden milestä on onko jokaiselle sitä yhtä ja oikeeaa tai sydämenvalittua. Sydän tahtoo jotain aivoit perustelee ja toisella osapulella on se vapaus tehä ihan mitä vaan siis tietty lakien ja asetusten rajoissa. Siis miehet me voimme olla vaan kavereita ettei jää epäselväksi. Haen siis täysi ikäistä ystävää tai enemmän päätä sä kumpaa olet mulle.

Tosta Hämeenlinnasta mä tiedän että jokaisella on oma lempi paikka täälä Suomessa ja se mun paikka on sillä missä se sydän tykkää tai aivot haluu. No ei välttämättä koko loppu elämää tällä hämeessä. Hämeen helmat siis sekin voi tarkotaa montaa asiaa se nille sinkuille selvennän vaan pyynöstä mitä mä tarkoitan tässä asia yhteydessä yksi ihminen joka kyselle kysymyksiä mutta vastaakos se nainen ?.

Siis ne yhteys tidot löytyy https://www.facebook.com/janne.o.pohjola